Followers

Jom Klik

Sunday 13 January 2013

Slimming Set Shaklee

Slimming Set Shaklee
 
Ingin menguruskan badan?? Mesti ramai yang tak tahu shaklee ada slimming set..sesuai untuk ibu-ibu yang ingin mengurusakan badan lagi-lagi lepas bersalin..orang yang obesiti dan orang yang ingin mendapatkan bentuk badan yang ideal...

Gabungan 3 asas supplement jika diambil secara konsisten akan memberi kesan yang menggembirakan. Walaupun Lecithin sangat terkenal untuk menguruskan badan, namun jika anda betul-betul komited ingin menguruskan badan, silalah ambil tiga produk di bawah ini ya  ^_^



Pertama:- DETOX
Memang penting untuk menyingkirkan toksin yang terkumpul dalam badan.. Kalau dibiarkan metabolisma badan menjadi kurang, tubuh susah nak serap nutrien makanan, tubuh menjadi lemah, tubuh akan menyimpan air dan ini akan menyumbang kepada penambahan berat badan.

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Apa yang sesuai untuk detox adalah Herb-Lax atau Alfafa atau Fiber.


Bagi yang mengalami sembelit disarankan utuk mengambil Herb-Lax atau Alfafa atau Fiber. Tetapi Herb-lax tidak disyorkan bagi ibu yang menyusukan anak kerana bimbang jika kesannya akan dapat pada anak.

Kedua :- LECITHIN
Berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak..Lecithin bertindak sebagai pembersih salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak dan kolestrol didalam badan.
Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.


Ketiga :- ESP dan CINCH
Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisma tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sebanyak 35%. Protein juga menghalang semula kenaikan berat badan dengan mudah.

Cinch Shake
 
Untuk protein yang terbaik anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika ibu yang menyusukan anak, tidak boleh mengambil Cinch Shake..tetapi digantikan dengan Energizing Soy Protein (ESP). ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan.


Energizing Soy Protein

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...