Followers

Jom Klik

Tuesday 11 August 2015

Makan-makan kat Seoul Garden Setia City Mall

Masa pertengahan Syawal haritu aku dan budak-budak opis pergi makan kat Seoul Garden Setia City Mall..bos nak belanja tuh!!

first time aku makan kat sini..selalu lalu lalang tapi tak sempat nak menyinggah kalau pergi setia city mall..aku memang tak berapa nak gemar makanan steamboat ni tapi dah orang nak belanja aku on jer hihihi

Mula-mula masuk macam jakun sikit sebab makanan korea kan..konsep buffet all U can eat! tengok macam semua sama jek tapi rupanya aku asyik amik ikan je..nak makan daging rupa macam ikan..huh tipah tertipu..

Sup pulak korang boleh pilih nak sup kimchi / tomyam / sup biasa. Harga sup RM4.60.
Aku suggest sup kimchi la baru la Korea hihihi

HARGA LUNCH (DEWASA) - RM36
HARGA LUNCH (KANAK-KANAK) - RM18
Start makan pukul 11.30 a.m hingga 3.59p.m


HARGA DINNER (DEWASA) - RM48
HARGA DINNER (KANAK-KANAK) - RM22
Start makan pukul 4.00 p.m hingga 10.30 p.m

1st time makan boleh la bagi 4 bintang! yang penting ade grill..boleh ajak famili datang sini pulak ;)
boleh refer website SEOUL GARDEN


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...