Followers

Jom Klik

Friday 28 August 2015

Daftar Haji Dengan Duit KWSP

Assalamualaikum...
Sempena pagi jumaat yang mulia ni aku nak share pasal daftar haji menggunakan duit KWSP.. syarat utama nak daftar haji kena ada simpanan RM1300 dalam akaun tabung haji..aku duk tangguh nak daftar haji sebab takut nak pakai duit tu..untuk pengetahuan korang sekali dah daftar duit tu dah tak bole bawak keluar..

Tapi niat nak daftar Haji tu memang nak sangat-sangat...banyak-banyak la doa moga Allah permudahkan..satu hari tu aku ada baca dekat FB official Tabung Haji yang menyatakan boleh daftar haji dengan KWSP..terdetik dalam hati ini lagi senang..guna akaun 2 je ;)

Lepas aku setel hutang diploma PTPTN guna duit KWSP aku pun ajak en suami register haji sama-sama ;) yang penting korang kena bawak penyata KWSP tu bagi tujuan pengesahan ;)
boleh daftar suami isteri ;) tapi kalau umur kat sistem tahun 2079 baru dapat pergi Haji..dah tua dah time ni..tapi pegawai tu kata boleh buat rayuan nanti kalau duit simpanan dah cukup...

Apalagi korang cara mudah daftar haji dengan menggunakan duit KWSP..moh la daftar Haji ;)
maklumat lanjut boleh refer sini





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...