Followers

Jom Klik

Monday 3 February 2014

Lame x update blog..........

Dah berapa bulan blog ni bersawang hihi..dah masuk bulan Februari 2014 pun..masa awal disember 2013 aritu aku disahkan pregnant...terkejut jugak nak masuk anak no tiga tuh!! unexpected hihi syukur dengan rezki yang Allah beri ^_^

Masuk 5 minggu aku kena morning sickness teruk..tak bole makan dan minum..memang lembik kaw2 punye..tak larat nak bangun..jalan pun macam nampak bintang-bintang je..kesian anak-anakku macam terabai..mana taknye aku asik tido je..memang abah diaorang la jaga..asik nak muntah je kejenya..bau orang masak pun tak boleh ;(

16 Disember aku pergi Pusat Kesihatan UiTM..kena dripped air 2 botol..tapi keton aku tahap 4 so doktor suruh refer hospital..adehhh ni memang part paling malas nak pergi hospital..takut kena tahan..aku mintak doktor tulis surat kat Hospital Sg Buloh..dah la hari Isnin memang ramai la orang kat Dewan Bersalin tu..memang aku kena tahan masuk air lagi tapi tak ada katil kosong so kena duduk 2 jam sambil air tergantung..en suami dah balik rumah dengan irfan sebab nak ambil danial kat rumah pengasuh..tinggal la aku sorang2 kat hospital ;( uwaaaa

Hari pertama

Aku kena tahan 5 hari..22 botol air masuk kat badan aku ni sampai lebam dah tempat cucuk..duk hospital memang bangun tido, check bp, check urine...arghhh tension gak sebab nak cepat balik..kesian kat anak-anak..alhamdulillah diaorang dijaga baik oleh atuk dan nenek di Klang..tapi kesian kat en suami yang terpaksa berulang jauh..

Hari kelima

hari ni aku baru semangat nak bukak blog...sebelum ni x lalu nak duduk lame2 depan pc..jadi benci huhuhu sori la ek perubahan hormon gamaknye...


3 comments:

  1. Assalamualaikum.. Jom singgah http://ayuzulkifle.blogspot.com/
    =)

    ReplyDelete
  2. Sekarang ni dah sihat ke..salam kunjung

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...